welcomenot
تمام نکاتی که موقع خرید لوازم خانگی باید بدانید
تمام نکاتی که موقع خرید لوازم خانگی باید بدانید

 قبل از خرید هر وسیله‌ای دو معیار مهم برای هر خریداری مطرح است. هر خریداری در حالی که لیست برندهای مورد نظرش را در یک دست دارد و موجودی حساب در دست دیگرش بی‌توجه به نکات مهم دیگر در بازار گوش به حرف فروشنده‌ها می‌سپارد. در این مقاله سعی داریم نکاتی را که باید قبل از انتخاب و خرید لوازم آشپزخانه بدانید را با شما در میان بگذاریم. 

در همین حال، ما روشی را که در انتخاب وسایل خانگی وجود دارد را مورد بررسی قرار دادیم و تجزیه کردیم. هنگام خرید لوازم خانگی گزینه‌های زیادی وجود دارد، بنابراین پیدا کردن معیارهای مورد نظر خودتان قبل از خرید بلیت‌های بزرگی برای موفقیت در خرید لوازم خانگی است! هنگام انتخاب صحیح لوازم خانگی برقی، نکاتی را باید مورد بررسی قرار دهیم و روی آن‌ها متمرکز شویم که ما در این مقاله قرار داده ایم.
 




چه میزان بودجه برای خرید لوازم خانگی مورد نظرتان در نظر گرفته اید؟

 

اولین و مهم‌ترین نکته هنگام خرید لوازم خانگی، تأمین بودجه مالی شما است. این امر باعث می‌شود برگردید و نگاهی به وسایلی که در خانه خود دارید بیندازید و از وسایل جدید خود غافل نشوید. این مسئله زمان شما برای جستجوی در میان لوازم خانگی را کم می‌کند. ممکن است یک لوازم خانگی برقی قدیمی 500 هزاری به اندازه یک وسیله جدید 2 میلیونی کارایی داشته باشد. پس قبل از اقدام به خرید مطمئن شوید که وسیله مورد نظرتان نیاز شما را رفع نمی­کند. با این حال نکته مهم و اساسی میزان بودجه ای است که برای این خرید در نظر گرفته اید.

پس از تأمین بودجه، زمان آن رسیده است که به مرحله بعدی در لیست بروید!
 





تناسب سایز لوازم خانگی با فضای خانه تان

 

خوب، حالا که بودجه موردنظرتان را فراهم کردید، وقت آن رسیده که اندازه لوازم خانگی برقی مورد نیاز و وسایل موجود در بازار را بررسی کنید. تعیین اندازه دایره انتخاب شما را محدود تر می‌کند. مشخص کنید چه چیزی بیشترین سازگاری را با فضای خانه و آشپزخانه شما دارد.

مثلاً آشپزخانه ای را در نظر بگیرید که جدیداً کابینت ها نصب شده است. اگر بخواهید ماشین لباسشویی و یخچالتان را در دکور جدید جا دهید لازم است عرض، ارتفاع و حتی عمق وسیله برقی آشپزخانه جدید را اندازه گیری کنید و متناسب با این دکوراسیون لوازم خانگی را خریداری کنید. دقت کنید که آیا می خواهید یخچال و فریزر شما از کابینت های شما بیرون بزنند؟ اجاق گازتان چطور؟

توجه به این نکات تأثیر مستقیمی در زیبایی تناسب فضای آشپزخانه شما دارد. علاوه بر آن جلو بودن یخچال و فریزر و ... نسبت به بقیه کابینت ها باعث می‌شود که فضای آشپزخانه کوچک‌تر دیده شود و آن حس دلپذیری و گشادگی در آشپزخانه برای خانم خانه فراهم نشود.

یا خانه ای را در نظر بگیرید که با متراژ زیر 70 به دنبال ای سی دی با اینچ بالای 40 است. این عدم سازگاری علاوه بر هزینه بیشتر تناسب خانه شما را به هم می‌زند.

پس لوازم خانگی برقی را انتخاب کنید که متناسب با فضای شما وجود باشند، بنابراین حتماً قد، عرض و عمق را قبل از خرید اندازه بگیرید!


banner
مطالب خواندی
پر فروش ترین ها